Vannak még kifogásaid?

„Senkit sem érdekel, hogy honnan jössz, és az sem, hogy hívnak. Kizárólag rajtad múlik, hogyan boldogulsz az életben.”

Tudod kitől származik ez a mondás?

1954 januárjában a Mississippi állambéli Kosciuskóban törvénytelen gyermekként született egy fekete kislány. Anyja tinédzserlányként, véletlenül esett teherbe egyik szintén kamasz barátjától, aki szénbányászattal foglalkozott.

Így a kislány élete első pár évében nagyanyjának gondjaira volt bízva, aki egy víz- és villanyvezeték nélküli, nyomorúságos kis házikóban nevelgette őt, míg anyja utazgatott.

Bár a körülmények korántsem voltak ideálisnak mondhatók egy apróság számára, a nagyi szerető otthont teremtett, sőt a kislány szellemi fejlődésére is nagy gondot fordított.

Unokája már háromévesen olvasott, négyévesen pedig azzal hívta fel magára a figyelmet, hogy képes volt hosszú részleteket elmondani a Bibliából.

Hatéves korában aztán az anyja vette magához, aki már nem vigyázott rá annyira, mint korábban a nagyi, s ezzel le is zárultak a felhőtlen gyermekévek.

Új lakóhelyén, Milwaukee gettójában hamar megismerte a nyomor gonosz arcát. Kilencévesen nagybátyja és unokatestvére is megerőszakolta, ami soha el nem múló sebet ejtett a lelkén.

Az eszes lány 13 évesen elnyert egy ösztöndíjat, mellyel bejutott a helyi középiskolába. Egy évre rá azonban elszökött otthonról, mert teherbe esett. Gyermeke azonban pár nappal a születése után meghalt.

A pokoli időszaknak apja vetett véget, aki Tennesseebe költöztette, s – csakúgy mint születése után a nagyi – gondját viselte az akkor már tizennégy éves lánynak.

A papa igazi küzdő típus volt. Előbb szénbányász, majd fodrász, később köztisztviselő lett, s úgy képzelte, gyermeke még nála is magasabbra juthat, ha céltudatosságra neveli. Szigorúan, de ösztönözve nevelte, hiszen látta lányában az intelligenciát, és tudta, hogy ezzel még sokra viszi majd.

A kislány jó alanynak bizonyult: egymás után nyerte a tanulmányi versenyeket, s egy ösztöndíjnak köszönhetően Tennessee állam egyik egyetemén médiatudományt tanulhatott. Később sem tett mást, csak amit apja tanított neki, s bámulatos tudatossággal építette fel életét.

Elnyerte az állam szépségkirálynőjének járó koronát, rádióműsorokat vezetett, s egyre-másra tűnt fel a helyi televízió képernyőjén.

Csakhamar az egyik chicagói tévétársaság reggeli műsorának stúdiójában találta magát, melyben olyan lehengerlő teljesítményt nyújtott, hogy főnökei főműsoridőben, országosan sugárzott talkshow-t adtak neki.

Az első saját nevére keresztelt show 1986-ban került képernyőre. Pár hónap alatt az egyik legnézettebb műsor, akkor harminckét éves vezetője pedig dollármilliomos lett.

Úgy hívják Oprah Winfrey

Az Oprah Winfrey Show-t ma már a világ száztizenhét országában sugározzák, így nem csoda, hogy Oprah évek óta első helyen végez a Forbes magazin 100 legbefolyásosabb tévés személyiséget felvonultató listáján.

Többet keres mint Tiger Woods, Madonna, a Rolling Stones, Brad Pitt, Elton John vagy Steven Spielberg.

Ötvenöt évesen vagyonát 2,7 milliárd dollárra becsülik. Luxusvillákkal rendelkezik, sőt egy 47 millió dolláros magánrepülőgépet is magáénak tudhat.

Sosem felejtette el azonban, hogy Milwaukee nyomornegyedéből indult, az évek során mindvégig bőkezű adományozónak bizonyult.

"Hálás vagyok a sorsnak, hogy gazdag lettem, a pénz azonban nem változtatott meg. Továbbra is a földön járok, éppen csak jobb cipőkben.

A semmiből jöttem. Semmi hatalom, semmi pénz. Még a gondolataim sem a sajátjaim voltak. Nem volt szabad akaratom, saját hangom. Most már megvan a lehetőségem, a hatalmam és az akaratom, hogy naponta milliókhoz szóljak. Én, aki a semmiből jöttem”

Nos? Vannak még kifogásaid? ;)


Do you got the feeling?
Akkor mondd el a történeted itt a blogban!


Forrás: Femina, Origo, Nők Lapja Cafe

Mi köze a Marketing Szövetség országos konferenciájának Hozzád?

Ma ismét volt szerencsém élőben hallgatni Tonk Emilt, és újfent rá kellett döbbennem, hogy milyen elképesztő az a fiatalos lendület és kiállás, amivel ő rendelkezik. (Ráadásul 23 perc alatt tett meg autóval egy legalább egyórás távolságot két előadása között, hogy pontos lehessen. De erről pszt! ;))

Többek között a Magyar Marketing Szövetség napokban lezajlott kétnapos konferenciájáról tájékoztatott bennünket, ahol a szakma képviselői megint csak megerősítették, hogy ma már egyedül a személyes ajánlás működik.

Meg is kérdezte tőlünk, hogy mikor vásároltunk utoljára TV reklám hatására, illetve, hogy ami most rajtunk van, vagy amivel érkeztünk, azt reklám hatására vásároltuk-e. Érdekes volt végiggondolnom, hogy MINDENT ajánlásra vettem…

Megerősítették azt is, hogy minden hálózatosodik. A cégek és az emberek is hálózatokba, közösségekbe csoportosulnak, illetve ezt az üzleti formát választják termékeik, szolgáltatásaik értékesítésére.

Hiszen egy hálózat, egy közösség tagjaiként sokkal naprakészebben és szélesebb körben tudjuk megosztani egymással a hasznos információkat, a tudást és a tapasztalatokat, valamint ajánlásokat tudunk adni egymásnak.

Mindez persze nem teljesen új, de öröm volt hallgatni, hogy a szakma hazai képviselői alátámasztották azt az állítást is, hogy a hálózatépítés a jövő, de sokkal inkább már a jelen üzlete. A legdinamikusabban fejlődő iparág.

Tonk Emil saját szavaival azt mondta, hogy egyszer még nagyon sokat köszönhet majd ennek az üzleti formának ez az ország.

Nos? Velünk tartasz?

Akkor kérlek fogadj szeretettel egy ajánlást tőlem! ;)

Közöttünk magyarok között is a Facebook közösségi portál fejlődik ma a legdinamikusabban. Talán már megtanultuk más rendszereken, hogy mit szabad és mit nem, s most a Facebook-on már igyekszünk nem elkövetni a régi hibákat.

De ha nem vagy teljesen biztos abban, hogy Te már rendelkezel minden olyan tudással, ami a jelen legfontosabb kapcsolat-, és üzletépítési modelljének helyes alkalmazásához szükséges, és szeretnéd elkerülni azokat a ballépéseket, melyekkel kirekesztheted magad a ma egyik legdinamikusabban növekvő közösségéből, megfosztva magad a lehetőségtől, hogy új barátokra és akár üzleti partnerekre tegyél szert, akkor számodra nélkülözhetetlen eszköz Váraljay Gabriel most megjelent könyve. A címe „A közösségi oldalak ereje, a Facebook mint az online stratégia kiváló fegyvere”.

További információért kérlek kattints ide! >>>>>>

Tipp: Ne hagyd ki!!!!!

Barátsággal,

Papp Zoltán

A reklám NEM hazudik...


Olajcég reklám 1962: a Humble Oil naponta annyi energiát termel, ami 7 millió tonna gleccsert is kiolvasztana. És lőn. A reklám NEM hazudik

Köszönet a NAPI FIX-nek a cikkért!

http://napifix.tumblr.com/post/249853301/olajceg-reklam-1962-a-humble-oil-naponta-annyi

egy Föld...

A születésnapomon lesz a Világméretű Cselekvés Napja. A világ vezető természetvédelmi szervezetei ezen a napon a világ minden táján akciók sorával próbálják majd felhívni a NAGY EMBEREK figyelmét, hogy a világ polgárai egy valódi klímamegállapodásra várnak.

A klipet az esemény népszerűsítésére a Marcus & HeinZ stúdió készítette, előadója pedig Boris. További információ: http://koppenhaga.blog.hu/